utorok 5. januára 2016

Petrzlenovo spenatova polievka

Spenat nie je moja oblubena tema na debatu.Nie je tomu tak dlho co som sa ho opet dotkla..A urcite ma neprekvapi ak zistim ze som nebola jedina kto sedaval u babky nad spenatovou polievkou 2 hodiny..Avsak obcas nedokazem odolat dobremu receptu ...Recept je od Nigelly Lawson a musim uznat ze polievka je naozaj chutna..Hlavne v tomto chladnom pocasi ..Bola som naozaj vdacna ked som  si po prichode domov nalozila tanier tejto horucej tekutiny a uzasne ma zahriala..
Prajem vam vsetko dobre v novom roku !
                                     Petrzlenovo spenatova polievka
Potrebujeme:500g petrzlenu
1 strucik cesnaku
1 liter kuracieho alebo zeleninoveho vyvaru (ja som pouzila zeleninovy )
1 CL garam masala korenia
150g mrazeneho spenatu
cerstveho nastruhaneho muskatoveho orieska
sol a cierne korenie na dochutenie
Postup:Petrzlen si ocistime a nakrajame na mensie kusky.Cesnak rozkrojime na 3 kusky a oboje pridame do hrnca..Prilejeme vyvar a vsetko privedeme k varu.Ohen stisime a prikrijeme pokrievkou.Nechame bublat 15 minut alebo az poial bude petrzlen makky.
Vmiesame garam masala korenie a spenat.Nechame varit 5 minut.Vypneme ohen a pomocou mixera rozmixujeme na hladko.Pridame nastruhany muskatovy oriesok a dochutime solou a korenim.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára