piatok 22. augusta 2014

Cheesecake s bielou cokoladou a cucoriedkami

Konecne cheesecake ! Tak to boli slova jednej mojej znamej ked som po vsetkych kolacoch priniesla nieco co obe zboznujeme :cheesecake,jednoduchy lahodny.
                                                 Cheesecake s bielou cokoladou a cucoriedkami
Potrebujeme :200g maslovych susienok
100g masla,rozpusteneho
400g bielej cokolady
250g cream cheese
250g mascarpone
250ml sladkej smotany
250g cucoriedok
Postup:Ako prve si rozpustime cokoladu (ja som si ju rozpustila v mikrovlnke ,kazdych 20 sekund kontrolujuc alebo si ju roztopte vo vodnom kupeli -postup uz urcite vsetci viete )..a nechame ju trochu vychladnut.Maslove susienky si v robote rozmixujeme na omrvinky (alebo ich dame do vrecka ktore poriadne uzavrieme vezmeme valcek a vytlcieme na nich vsetok svoj hnev :) dame do misky a pridame maslo.Dobre premiesame a dame do tortovej formy (20cm) rukou vsetko pekne uhladime .V miske si zmiesame cream cheese,mascarpone,smotanu  az do hladka.Napokon vmiesame vychladnutu cokoladu a poriadne premiesame...Opatrne pomocou vydlicky vmiesame cucoriedky.Nalejeme do tortovej formy,uhladime (ozdobime cucoriedkami ),zabalime foliou a dame do chladnicky na minimalne 3 hodiny (ja som to tam nechala cez noc ).










4 komentáre:

  1. Dobry den, mozem sa spytat kde sa da zohnat granulovana biela cokolda?
    a aky cream cheese ste pouzila kedze na slovensku syrove natierky ?
    Dakujem
    S pozdravom
    Fero
    platkof@yahoo.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj nie som si celkom ista kde by si mohol kupit granulovanu bielu cokoladu.Skus niekde na nete pohladat .Ale asi bude jednoduchsie ak si kupis obycajnu bielu cokoladu a nasekas si ju na kusky! Cream Cheese ma nazov Philadelphia myslim ze by mal byt dostupny napr v Tescu !
      Pekny den prajem ! :)

      Odstrániť
    2. Dakujem, to ja len ked som videl tu granulovanu na obrazku a viem ze na svk som mal problem ju zohnat uz skor a potom som si cital profil ze si v uk. Tak som pochopil ze odkial si ju mala tam som nemal problem kupit skoro nic no a ked sa vrati clovek na svk a zisti ze veci ktore sa dali bezne kupit v uk su na svk nedostupny tovar:)))

      Odstrániť
  2. Ahoj Dena. Prosím ťa, akú veľkosť formy si použila?

    OdpovedaťOdstrániť